İki kupayla ligi kapatan Sergenin maaşı bonuslarla 3m euro
sergenin rüyasında göremeyeceği kadar kupası olan bir teknik trektörün maaşının sergenden çok olması kadar doğal ne var ? yabancı kariyerli teknik adamlara verilen maaşlar nedense hiç göze batmıyor