Fatih Terim'in sözleşmesi ile ilgili KAP a bildirilmiş bir gönderi göremedim, kulüp tarafından baştan söyleyeyim kapa bildirmiyecek açıklama yaptı diyen kişiler için belirli bir miktarın üzerinini bildirmek zorundalar bildirmiyorum diyemez, konuyu açan arkadaşın dediği tutar ise öpe öpe bildirilmek zorunda özetle ortada fol yok yumurta yok saçma sapan haberler ile gündem oluşturulmamalı .