babapanel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
galatasaraylı olmasam da gerçekten bazı galatasaraylıların artık bu gerçeklerin farkına varması gerekiyor...
Bazıları at gözlüğü kullandığı için gerçeği görmek istemiyor.