Puskas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım hocam, ayarlardan herhangi bir şeyi açmaya falan gerek yok o zaman, çok teşekkür ederim.
Rica ederim. Bir işlem yapmanıza gerek yok.