Zirconium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun öncelikle, devlet bu durumlarda genelde destek oluyor diye duyuyoruz ama bilmiyorum. Öncelikle sel hasarını tespit ettirip kaymakamlıkla zararın karşılanması için görüşün derim veya ilk önce bir görüşün kaymakamlıkla, belediye ile sonuçta altyapı yetersizliği nedeniyle siz zarar gördünüz, işletmeniz gece kondu ruhsatsız bir yerse bilemem ama belediyenin ruhsat verdiği vergi aldığı bir yerde zararı karşılaması lazım mantıken.
Çok teşekkür ederim tuttular hasar da hocam ne kadarını karşılayacak oda var sonra ne zaman karşılayacak 3 ay sonra mı 3 ay ben ne yapıcam