Magalimadro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
Ben Şimdiye kadar yks ye hazırlanan öğrenciydim. Allahın izniyle bu sene üniversiteye gideceğim. Ancak şimdiye kadar hep okulla uğraştım. Artık kendime bir şeyler katmak istiyorum. Buna da yazılımla başlamak istiyorum. İnternetten arattığımda her ağızdan farklı bir fikir çıkmış. Birde sizden yorum almak istedim. Acaba kendimi geliştirmeme en çok olanak sağlayacak şekilde nerden nasıl başlayabilirim lütfen yardımcı olur musunuz?
Merhaba.
Benim önerim öncelikle hangi sektörde yer bulmak istiyorsunuz ve üniversite de okumayı düşündüğünüz bölüm bu yönde mi olacak?
Bunun kararını verdiğinizde daha sağlıklı başlangıç yapabilirsiniz.