Hocam telefoncu telefonu geliştirici moduna alıp birşeyler yaptı tamam bir hafta sonra açılır dedi bilgisayara falan da bağlamadı bende anlamadım aradan 2 hafta geçti hâlâ açılmamış ne yapmam lazım bilmiyorum
Yıllardır Xiaomi modellerini takip ederim ve ikinci cihaz olarak da kullanırım ama bilgisayara bağlamadan bootloader kilidi açma başvurusu yapıldığına denk gelmedim. Üçkağıtçılık yapıyor olabilir. 1 hafta geçti ise gidin 1 hafta geçti şunu halledin diyin. Bu arada cihaza imei mi atılacak ?