gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu an çok mutluyum. Sizi öz abim olarak görebilir miyim Abim ..
Her zaman elimden geldiğince yardımcı olurum ne sormak isterseniz sorun ama öyle merkezde deniz falan yok ben ofisten bakınca yol görüyorum sadece