gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir tık üzüldüm şu an. Bir öğrenci için nasıldır abi Yaşayabilir miyiz 3 sene
Üzülme gayet rahat
Erkekler için Krallar gibi,
Kadınlar için Prenses gibi yaşarsınız