Merhaba arkadaşlar. Bulunduğum yerden taşınma kararı aldım, Bartin'i güzel diyorlar, deniz aşığı biri olarak ben de sizlere sormak istedim. Bartın ailecek çoluk çocuk yaşanabilecek bir yer mi? Kiralar falan uygun mu? Bu konuda bana fikir verebilir misiniz?