Yemeksepetinden sipariş verdim onaylandı ve az önce baktığımda sipariş teslim edilmiş olarak gözüküyor ama elime ulaşmadı neden böyle diyor anlamadım param da kalmadı birdaha almak için daha önce bu sorunu yaşayan varmı

Edit : Uygulama da sorun oluşmuş canlı destek çıkış yapıp geri giriş yapmamı söyledi sorun çözüldü yardımcı olanlara teşekkür ederim