Ülkemizde düzenli olarak her ay bir firma üyelerini maddi manevi zarara sokuyor.
İşini iyi yapanlara sözüm tabikide yok, ayrıca bu durumdan o sektördeki diğer firmalarda zararlı çıkıyor.