1000$ çekim yapmak için kaç dolar çekiyorsunuz ?

Atmde çekim yaptığınızda o kadar döviz yoksa olanı mı veriyor yoksa iptal mi ediyor işlemi ? iptal ediliyorsa sorgulama vs ücretlerini yine de ödüyor muyuz?