Lanet olsun böyle insanlara. Sanki manavdan erik satıyorlar.


Gidin savcılığa suç duyurusunda bulunun, ödemesini yaptığım alan adı hizmetini vermiyor diye. Elinizde ki ödeme evrakları ile gidin