Merhaba,

bu algının oluşmasının sebebi, sizin dediğinizin aksine eklentiyi aktif edip öylece bırakarak optimizasyon yaptım denmesinden dolayıdır. İnsanlar sürekli bu tip iş bilmez kişilerle karşılaştığı için eklenti ile yapılan optimizasyonun verimli olmadığını düşünüyor. Yıllık WP-Rocket ücreti bir site için 49$, yüz binlerce site tarafından kullanılıyorsa bu işte kendini kanıtlamış ve verimli demektir. Dediğiniz gibi manuel sıkıştırma vb. işlemler güncellemenin ardından gidecek ve site sahibi verdiği parayla kalacak, işin bu tarafı da var. Manuel veya eklenti ile işlem aynı işlem, eklentinin üzerine gerekli ise manuel olarak revize çalışmaları yapılabilir, bu şekilde daha sağlıklı olacaktır. Her iki tarafı da anlıyorum, yanlış ticaret, yanlış kişiler, bilinçsizlik göz korkutuyor müşteride. Bu algıyı yaratanda ne yazık ki sektörde bulunanlar.