Arkadaşlar paytr tanımlaması yapacağım siteme , fakat çok bir bilgim yok sadece api kodlarını yaptım ama bildirim urlsi diye birşey söylüyor ve ben oraya tam olarak ne yazacağımı ve sitemin hangi modülü kullandığını bilmiyorum yazilimciya sorduğumda bana dediği şey siz yazın api bilgilerinii o aktif olur diyor , anladım ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz