Merhabalar,
2018'de mezun oldum ve 2021 yılında üniversiteye gitmeye başladım. Fakat SGK borcu gelmiş. Bu borcu nasıl ödemeyebilirim
Okumanla ve öğretiminle SGK nın ne ilgisi var ? İş yeriniz vardı burada personel çalıştırınız bunların borcu mu ? Bağkur borcunuz mu var ?
Personelin sgksı ise yapılandırma çıktı , bağkursa hizmetinizi sildirirsiniz olur biter. Öğrenim kredisi ise ona da yapılandırma çıktı.