Merhaba,
Bugün mağazada yeni müşterilerimiz varken yakın geçmişte gelinliğini teslim ettiğimiz bir müşterimizden çiçek geldi. Hem o an mağazada bulunan müşterilerimiz için fazlasıyla pozitif bir gelişme oldu, hem de bize sevinç gözyaşı.
Bir iş yapacaksak, günü kurtarmak amacı ile değil, bu sektördeki en iyi firma olmayı amaç edinip yola çıktık. Geldiğimiz nokta gösteriyor ki, amacımıza her geçen gün hızla yaklaşıyoruz.
İstatistiki verilere ulaşmamız imkansız olsa da, an itibariyle İzmir'de en yüksek sayıda gelinlik satışı yapan firma olduğumuza inanıyorum.
Hem mutluluğumu paylaşmak, hem de genç arkadaşlara çok ve disiplinli çalışmaları konusunda fikir vermek istedim.
Daha büyük başarıla sizlerin olsun.