Merhaba,
hocam her şeyi yapıyorlar. Sözleşmesi biten hizmeti bile zar zor kapattırıyorsun, üzerine istemediğin şeyleri yapıyorlar, uğraşmak zor. Geçenlerde bir devlet bankasından babamı aramışlar kredi için, istemediğini söylemiş fakat bankacı hesabına krediyi tanımlamış. Gel de uğraş, sonrasında telefonuna mesaj gelince bankaya gidip iptal ettirdi fakat 2 gün için aşağı yukarı 100 TL para ödedi. Çalışanlara kurumların zorla yaptırdığını düşünüyorum bazı şeyleri, hakkını aramaya kalksan işin gücün yokmuş gibi uğraş dur.