Merhabalar,
Okulum bitti çalışmıyorum bankada XX.XXX miktardaki paramı vadelide değerlendirmek istiyorum.
Pek vadeli ile haşır neşir olmadığım için bilgim yok şunları sormak istiyorum.
Banka vadeliye para yatırdığımızda bir ücret alıyor mu komisyon gibi?
Vadeliyi bozarsak para kesintisi yapıyor mu?
Vadeli faize giriyor mu?
Hani evde oturuyorum ve gelir yok en azından vadeliden para az da olsa değerlensin istiyorum.
Banka vadeliye para yatırdığımızda bir ücret alıyor mu komisyon gibi?
Kazancınızdan gelir vergisi alıyor fakat tamamen otomatik örneğin 10TL kazandıysanız 1TL vergi alıyor 9TL hesabınıza geçiyor. *Rakamlar örnektir.
Vadeliyi bozarsak para kesintisi yapıyor mu?
Günlük vadeli hesaplar var, her gece 2'de faizinizi alıyorsunuz istediğinizde çekim yapabiliyorsunuz. Aylık vadede ise bozarsanız kazancınızı almıyorsunuz fakat bir para kesintisi vs yok.
Vadeli faize giriyor mu? Evet zaten faiz demek.
Fikrimi soracak olursanız xx.xxx tutar için fazla bir getirisi olmaz, daha iyi değerlendirilebilir.