SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
Okulum bitti çalışmıyorum bankada XX.XXX miktardaki paramı vadelide değerlendirmek istiyorum.
Pek vadeli ile haşır neşir olmadığım için bilgim yok şunları sormak istiyorum.

Banka vadeliye para yatırdığımızda bir ücret alıyor mu komisyon gibi?
Hani evde oturuyorum ve gelir yok en azından vadeliden para az da olsa değerlensin istiyorum.
Yıllık %10-15 faiz tutarını günlük olarak yatırırlar, vergisi otomatik düşer, onun dışında kesinti komisyon olmuyor.
10K yatırınca %15 faiz oranıyla; yıllık 1.5 K, aylık 125 TL, günlük 4 TL gibi bir tutar yansır.
200K yatırınca aylık yaklaşık asgari ücret kadar yansır.

Faize yatırmak yerine al-sat ile daha hızlı ve berekeli kazançlar elde edebilirsiniz.