Merhabalar,
Okulum bitti çalışmıyorum bankada XX.XXX miktardaki paramı vadelide değerlendirmek istiyorum.
Pek vadeli ile haşır neşir olmadığım için bilgim yok şunları sormak istiyorum.
Banka vadeliye para yatırdığımızda bir ücret alıyor mu komisyon gibi?
Vadeliyi bozarsak para kesintisi yapıyor mu?
Vadeli faize giriyor mu?
Hani evde oturuyorum ve gelir yok en azından vadeliden para az da olsa değerlensin istiyorum.