ahmettalha61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu açmak ücretsiz ama konuda satılan ürünler ücretli .
r10da konuyu devret özelliği var .
hocamda o yöntemle satıyor .

hocanın bütün konularına baktım 500 görüntülenmeyi geçen konusu yok fiyata 4000 istemiş bunu söylüyorum ben. 4 bine sıfır konuya bildirim sms çeksen 50 bin görüntülenme alır o konu.