Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu açmak ücretlimi ki 4 bine satıyorsunuz konularınızı
konu açmak ücretsiz ama konuda satılan ürünler ücretli .
r10da konuyu devret özelliği var .
hocamda o yöntemle satıyor .