Onu biliyorum da hocam bağlantı nasıl oluyor? Adaptör yada trafo mu almak lazım? O konularda bilgim yok.
Yok yok trafoluk bir olay yok.
Adaptör ün başında telefon girişi var onu keseceksin artı eksi ucu ledin artı eksi ucuna(ledte de hazır 2 kablo çıkışı geliyor) direkt bağlayacaksınız.
Karıştırırsan ne olur diye korkmayın hiç, deneyebilirsiniz ledler patlamaz. 3 devre lede de boşuna para vermeyin pek bi farkı yok hatta silikpnsız alın daha kolay monte edersiniz.