Bende de durum aynı. Ödemelerimi diğer kredi kartımla hallettim.
Artık alıştım bu bankaların çökmesine, kartlarının çalışmamasına.

Dışarıya çıktığımda bile 2 kredi kartıyla çıkıyorum. Birinde problem olursa diğeriyle hallediyorum.