C0S4R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden uğraşıyorsunuz ki ? Satacağınızın mailini eklersiniz yönetici yaparsınız. Sonra da o sizin yetkinizi alır adsense de onda kalmış olur. Defalarca ben bu şekilde devir ettim
İşte yöntem bilmediğim için soruyorum hocam