arkadaşlar iğrenç kelimesinden bişey olmaz demişlerde
ben "atatürke küfür etmeye hakkın yok düzgün konuş" cümlesini söylediğimden ötürü az kalsın hapis cezası alacaktım
o gün bugünden beridir artık ne forumlarda nede dm'lerde siyaset anlamında fikir beyan etmiyor görüşlerimi düşüncelerimi paylaşmıyorum yoksa atatürkü savunmaktan ve allaha hakaret edenlere sağlam cevap vermekten 1 numaralı halk düşmanı ilan edilirdim bu gidişle
toplumumuzda sağlam eksiklikler var bugün benim başıma gelen bir olaya tepki gösteremezsin diyorlar ben gösterince şikayet ediliyorum ama kendileri aynı tepkiyi gösterince hiç bişey olmuyor.