Bir hosting firmasının ana amacı ucuza domain satmak olmamalı, acredite alarak yazman yetkisi almak olmalı. Bu anlamda Netinternet Osman'ı örnek alabilirsiniz. Kendi yazman firmasını kurdu ve tüm domainler elinin altında ve Icann güvencesinde. Hem müşterilerin kafası rahat hem de firmanın.
Bu saatten sonra domainde bir daha yerli bir firmayla çalışmam. 1-2 dolar fazla verirsin kafan rahat eder. Güzel hosting bile bayiymiş akreditasyonu yokmuş. Yarın bir gün kıldan tüyden sorun çıksa herkes etkilenecek bundan. Muhattap bulunamayacak. Güzel hosting iyi niyetli davransa bile elinden bir şey gelmeyecek. Uğraş dur sonra. Teknoclouds olayı herkese ders olsun. Yıllardır paraya para demeyen bir şirketin 3-5 müşteri daha çekmek için akreditasyon almaya gerek yok demesi de ayrı bir kafa tabi.