Uzerinde calistigim bir projede aldigim sonuclar nedeniyle cok heyecanlaniyorum, uyku tutmuyor oturamiyorumda

Normalde 1 satir kod yazincada heycanlanip volta atiyorum ama bu sefer is giderek buyuyor biraz daha ilerlerlese kafayi yicem

tavsiye var mi sakinlesmem icin?
Heyecanın bir kısmını biz alabiliyor muyuz

Kolay gelsin umarım bu heyecanınız hep devam eder ve verdiğiniz emeğin karşılığını her daim alırsınız. Başarılar.