Bazı kişilerin müşterileri arasında kendilerini mafya sanan rent a car sahipleri de var, hadi onlara laf anlatın bakalım, ne kadar anlayacaklar.
Bazı müşteriler anlayışla karşılarken telafi ister, bazıları da topuğuna sıkarım der, bunun yanında kendi değerli domainlerin de hiç olur, emeklerin yatırımların çöp olur..
Bazı çok bilmişlerde ben demiştim diyerek sinirleri daha da yıpratırlar.. Üstelik hem ben demiştim der, hemde kendisi de mağdurlar listesinde yer alır, fakat kimseye diyemez!!