Oraya kayıt olduğumda ücretsiz hosting ve ücretsiz transfer vardı hesabı açtım bir ftp hesabını bile doğru düzgün açamamışlardı. Dedim ki "burasıyla hayatta işim olmaz" Hakkınızı koruyun arkadaşlar.. Mağdur olanlar bir imza kampanyası + toplu şikayet ve dava olarak mahkemeye sunun tazminatınızı alın. r10'un da bu konu hakkında mağdurlara yol göstereceğine ve destek olacağına inanıyorum.