Ben Godaddy ile yaptığım görüşmede domainimin silindiğini öğrendim. Şimdi domaini alabilmek için 90 gün beklemek zorundaymışım. Aylık 3k adsense geliri elde ettiğim bir site. ICANN başvurusu yaptım, ondan da bir aksiyon beklemiyorum açıkçası. Yazık ettiler gerçekten emeklerimize. Hepimize geçmiş olsun arkadaşlar.
Çok üzücü bir durum olmuş. Herkese geçmiş olsun. Diyecek bir şey yok.