numanenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşi şansa bırakmaya gerek yok ne olur ne olmaz bir gidin. ama döneminde olma ihtimali yüksek ben öyle olsa bile hiç şansa bırakmaz giderim bir an önce
Birazdah gideceğim zaten