O paralara birileri çökmüştür hocam, bende o yönde düşünüyorum. Yurtdışında gezdikleri yerler zaten sıkıntılı
Paralara bir şekilde çöktükleri konusunda hemfikir ama o tesisi giderken yanında götüremediğine göre ne oldu o tesisteki araçlar? İşte onu cidden merak ediyorum