Cimer eskisi gibi değil çok genişletildi. Cimer çalışanı kavramı yok Türkiye`de ki her birime yönlendiriliyor. Savcılık mı? Mit mi? diyen arkadaş var ama konu alakalıysa bulunduğunuz ilin savcılığına sevk edilir. Yani her başvuru buradan yapılabiliyor.

Şikayetini geri çekmezse ifadeye çağrılırsınız ama önce onu ifadeye çağrırlar doğruladıktan sonra sizi alırlar. "İğrenç" kelimesi için bu kadar uğraşmayacağını düşünüyorum.

edit: O fotoğraf aylardır dolaşıyor. Birisi şikayet ettiyse bak ben şikayet ettim deyip bu fotoğrafı atmaz. Korkutmak amaçlı yapılabilir.