Dostlar, bugün görüştüğümüz bir arkadaş Instagram yorumunda iğrenç dediğimden ötürü beni cimer'e şikayet etmiş. Kendisini etiketlemedim, normal yorum yani. Anlamadım problemi ne arkadaşların. Bir şey çıkar mı buradan?
Sil yorumu. Polis çağırırsa git ifade ver bişey olmaz. Dedem Saadet partisi başkanına ana avrat sövmüştü facebookta ona bile ceza kesip ertelediler