Dostlar, bugün görüştüğümüz bir arkadaş Instagram yorumunda iğrenç dediğimden ötürü beni cimer'e şikayet etmiş. Kendisini etiketlemedim, normal yorum yani. Anlamadım problemi ne arkadaşların. Bir şey çıkar mı buradan?

Not: Kişinin gönderisi değil.