Merhaba sevgili R10 ailesi,
Malum kurban bayramı yaklaşıyor. Ben bu sene kurban bağışı yapmak istiyorum.
Gerçekten ihtiyaç sahiplerine ulaşacak ve güvenilir olan bir kurum olmasını istiyorum.
Bu konuda bilgisi olan varsa bizlerle paylaşabilir mi ?
Bu vesile ile başka arkadaşların bu konuda aklında soru işaretleri varsa yok etmiş oluruz.
Teşekkür ederim şimdiden cevaplarınızdan dolayı.