Şuan için bizde sorun görünmüyor. Olası bir durumda ilgili firmaya zaten onlarca dava açılacak ama netice çıkacağını sanmıyoruz. Bu yüzden firmanın yarattığı mağduriyetin fazlasını onlara yaşatmak gerekiyor. Bunu da sağlayacağız.Fişleri çekmek zorunda kalacaklar. Umarım hesabımızı silmezler.