Sizinle siteden iletişime geçmek imkansız demek ki son 3 - 4 ay için 2 milyondan fazla faturam var diyorum. İnanmıyorsunuz. önümüzde ki 3-4 ay sitelerim kapalı kalacak ve 2 milyon zararım olacak demiştim ya şimdi şunu da ekliyorum size söz veriyorum google ads reklamlara harcadığım paraları unutmuştum. Söz veriyorum 2 milyondan fazla size fatura çıkaracağım ve domain kaybımla ilgili mahkeme de sunacağım.
Öyle sms ile taciz etmek sonra destekten bilgi isteyip bilgileri yazarken desteği silmek değil. Alayının ss'ini aldım. Merak etmeyin ben hakaret etmem. Her şey adli yollar ile çözülecek. Son yazdığınız tickette ss'lere baktım da kanıt isteyip sonunda işlem devam ediyor deyip en sonunda iyi günler diyerek ticketi silmişsiniz.

Destek talebi oluşturmamı da kapatmışsınız.
İstediğiniz kadar silin hepsini sunacağım.

Size de iyi günler..