constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tazminat davası açarsınız da kazanabilir misiniz acaba? 3-5 yıl yatar sonra salıverirler. Emeği çöp olana olur olan.
Kazanmak için çok fazla delilim var hadi diyelim kazanmadım. 3-5 yıl da olsa yatsın. Parasında değilim işin. Karşısında çocuk var sanıp bilmem ne sözleşmesinin bilmem ne maddesi falan diye kandırıyor insanları. Öyle bir dava dosyası hazırlanacak ki benim tarafımdan. Yaptığının karşılığı ağır olacak. 1 ay da yatsa yatsın. İçim soğur biraz.