AZADE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece 48 saat tanıdım ona, 49 değil 48.
3 gündür sakince uzaktan seyrediyorum.
Öfkelenmek istemedim, değmez dedim. Öfkelendirdi, en korkulacak insan sakin öfkesi olan insandır.
Sadece izlesin 48 saat içinde benim domainlerime ait ödemeler vb ne halt yaparsa yapıp bana geri döndermezse. 3. gün dönderse bile ona açacağım maddi tazminat davası hayatında görmediği para kadar olacak.
Tazminat davası açarsınız da kazanabilir misiniz acaba? 3-5 yıl yatar sonra salıverirler. Emeği çöp olana olur olan.