Ama insan neye alınıyor biliyormusunuz arkadaşlar. Ben mesela forumda kim muhasebe sorusu sorsa (eğer ki görmüşsem) % 100 elimden geldiğince cevap veriyorum. Kim olduğunu tanımadan hem de. Diyorum hepimiz bir şekilde ekmek yiyoruz o arkadaşa da bir katkım olsun.
Dünden beri 10 larca bu konu açıldı. Amaaaaaa bir tane ne bileyim avukat arkadaş, bu işleri daha önce başına gelip domainini kurtarmış arkadaştan cevap gelmedi.
Ben avukat olsam, buyurun arkadaşlar dilekçe örneğiniz budur, buradaki boşlukları doldurun, ek olarak fatura vs koyun .... savcılığına gidin şu kadar TL ücrette ödeyin dava açın. Veya ...... .. ... derdim.
Çok haklısınız ama nerde hocam herkes siz biz değil