Yarın savcılığa verelim bence arkadaşlar

Adamlar bir günde mafetti herkesi hala şikayet diyorlar hangi şikayet?

Niye biz uğraşıyoruz bu boş sonuç alınmayacak şeylerle?

Tamamen vakit kazanma çabası