ruacoronal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence bu haliyle gayet iyi özellikle anasayfa bileşenleri çok güzel olmuş
Çok teşekkürler
Sanbuen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
resim koymayi unutmusunuz
evet