Kendilerinde 3 adet domainim vardı, kendilerine mail gönderdim tranfser kodu talep ettim ama dönüş olmadı tabi ki. Aldığım domainlerin içlerinden biri e-ticaret domainiydi yaklaşık 2 gündür kapalı günlük güzel bir miktar ciro sağlıyorduk şimdi faturalarını kayıt loglarını ve site kazanç raporlarını sanal pos üzerinden çıkarttım. Normalde uğraşmam böyle bir durumla en son trafik cezası için gittim adliyeye çok kalabalıktı çok gitme niyetim yoktu fakat, bu konuda zarara uğratma var ve müşteri ile maddi kayıplar mevcut.
Yarın gidip icra ve tazminat davası açmayı düşünüyorum nasıl olur nasıl hareket edilir bilmiyorum ama adliyede danışmaya uğrayıp yönlendirmelerine göre kanıtlarla başvuracağım. Cimer filan bunlarla uğraşmak mantıklı gelmiyor MEB ile ilgili bir durumu bildirdim 3 aydır halen dönüş yok, yol vs durumları bildirdim belediyeler birbirine atıyor topu o yüzden güzel bir dilekçe ile dava dosyası oluşturmak daha akıllıca geliyor.