thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teknomost ne zamandır kayıt kuruluşu oldu
hocam 2 adet smm panel aldım birini domaini elinsofta birinin domaini teknodaydı şansa bakar mısın