Selamlar,
r10 tarafına çok sık girmesem de arada bakınıyorum. Bir domainim de olsa ben de sizin gibi etkilenenler arasındaymışım. Site üzerinde hiçbir şekilde işlem yapamıyorum. Bilgilerim alanı eksik diye işlem yaptırmıyor diye anladım ama işlemi tamamlamak istediğimde aşağıdaki hatayı veriyor.
Sanırım buradaki süreci izleyip sürekli sayfadan transfer işlemini denemem gerekecek. Hepimize geçmiş olsun.