bu tosunu bize düşman ülkelere göndermek lazım soysun soğana çevirsin

getirdiği paraları da devlette bölüşsün.
Düşman ülkelere yollamak değilde Hazineden sorumlu ekonomi bakanı yapsalar ülkede çoğu kişiden daha vizyonlu ve başarılı sonuçlara imza atardı diye düşünmeden edemedim..